Sasuke - 2008-03-16 10:10:37

imię - Jajami

klan bądź nazwisko - o Mate

kekkei genkai - Szietingan :)[przykład , podawac istniejące KG ]

wiek - eeee.... tysiąc pięćset sto dziewięćset

kasa - bez grosza

praca - bezrobotny :)

TERAZ zmiana mechu gry :)

chakry nie dostajemy tylko  jest to jedna z następujących statystyk

siła [za kazde 10 siły mamy 7% damagu więcej :) damag wyliczymy kostkami :) ja mam kostki mogę sędziowac walki a jak będzie więcej osób to innym przekażę sztukę

szybkos [odejmując twoją szybkosc od szybkosci przeciwnika na kazde 10 pozostałej szybkosci masz 10% szansy na 2gi atak bez tury przeciwnika :)

chakra [1 pkt - 100 chakry :)]

inteligencja [mniej punktów [zaraz powiem] wydajemy na techy[ 10 int = - 10 % punktów nauki na tech :)], na kazde 10 int mamy 10% więcej szans na
złapanie przeciwnika w genjutsu [ten bonus dzielimy przez 2 jesli walczysz genninem na chuunina, przez 3
jesli genninem na jounina, RAZY 3 jak jouninem na gennina :)

za pracę, walki i misje dostajemy złoto i exp 

rangi otrzymujemy za posiadanie odpowiednich ilosci expa :)

2000- gennin [na razie mało, bo mało sesji , mg itp potem się zwiększy]

5000 - chuunin

9000  - jounin

18000 - sage

tu tylko 1 osoba [ KAGE -  40000 +

i tak tez techy nalezy podzielic - e na studenta [niektóre D
                                               D na gennina  [niektóre C]
                                                C na chuunina [niektóre B
                                                 B na jounina  [ niektóre A]
                                                 A na Sage  [ i trochę S]
                                                  S na Kage  [wszystko moze] 

expo na daną technike nie wydajemy ale Punkty nauki ... mamy ich 35 na początku  [wyslę techniki do Admina on je wstawi :) ] i na kazdą technikę są róźne ilosci tch PN dostajemy je za walki i wszystko co daje doswiadczenia bojowego :) czyli misje, wojny [będzie takowa mam nadzieję]

PN będzie przyznawał mg :)

ekspa to tak jakos 200 expa na misję E 400 na D
600 na C
800 na B
2000 na A

i misje tak nalezy podzielic [ student nie ma E misji tylko proste D]

jeszcze podam więcej i nazwy, dmg PN i exp wymagany do techów, mam ten system z dawnego naruto rpg :)

Admin - 2008-03-16 12:12:04

Ładny system ale trzeba by go w praktyce sprawdzić. Ja myśle że te wszystkie staty wy&*^*^& a kierować się rozsądkiem MG :D

Tal Rasha - 2008-03-17 19:18:16

Rozsądek MG nie starczy w papierówce :P. Do niektórych akcji przydałoby się stosować rzuty kośćmi, a wtedy staty jak najbardziej na miejscu. Można tedy robić rzuty np. za zręczność przy rzucie kunai czy czegoś, percepcja to czy zauważa się tricki wroga czy nabiera się na byle sztuczki, wytrzymałość to np. redukcja obrażeń czy coś. Wtedy im większe staty tym ma się większe prawdopodobieństwo na wszystko. Można też zrobić coś ala Neuroshima i im lepszy rzut kością tym ogólnie lepiej wykonana akcja a wyrzucenie 1 to pewna udana/krytyk xD. Jeśli coś takiego by miało być to mogę bez problemu większego obmyślić jakiś systemik walki, wzorując się na innych rpg'ach w które grałem.

www.minecraftownia.pun.pl www.anopheles.pun.pl www.pokemon-alien.pun.pl www.plminecraft.pun.pl www.100tzn.pun.pl