Klan Aburame Klan tej żyje niejako w symbiozie z różnego typu organizmami, najczęściej owadami ale także z nieco większymi "potworkami" owady te żyją wewnątrz przedstawicieli tego klanu i zjadają ich Chakre .W zamian za to są one im posłuszne i gotowe w każdym momencie do walki. Członkowie klanu potrafią także porozumiewać się z tym robactwem. Każdy nowonarodzony członek tego klanu jest składany w ofierze jakiemuś robactwu, który później będzie z nim współżył.
Percepcja +2 Chakra -1
Techniki klanowe:
Kikaichuu no jutsu: Jest to podstawowa technika Klanu Aburame. Przy jej pomocy kontrolowali swoje robaki. Najpierw kazali im wyjść z ich ciała, a potem robaki posłusznie im służyły w zamian za Chakrę. Przy pomocy KikaiChuu, członek Aburame mógł rozkazać robakom zaatakować wroga, obronić kogoś lub znaleźć coś. Wymagania: Minimalny exp: 5000 Minimalne Ninjutsu: 15 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 10 Koszt Chakry: 40 Efekt: Wyzwala robaki z twojego ciała Ranga: D
Mushi Yose no Jutsu : Prosta, a pożyteczna technika używana przez Klan Aburame. Przykłada sie rękę do jakiejś powierzchni, a następnie przy pomocy swojej Chakry tworzy sieć na którą posłusznie zlatują się wszystkie pobliskie robaczki. Wymagania: Minimalny exp: 5000 Minimalne Ninjutsu: 10 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 5 Koszt Chakry: 20 Efekt: Przyzywa robaki z okolicy Ranga: D
Konchuu Hei: Żyjąca ściana, ściana z robaków, która broni przed ataki. Jej wytrzymałość i wielkość zależy od ilości włożonej Chakry w to Jutsu. Wymagania: Minimalny exp: 6000 Minimalne Ninjutsu: 20 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 10 Koszt Chakry: 40 za 50 HP (maksymalnie 100 HP) Efekt: Wytwarza tarcze z robaków Ranga: C
Mushi Bunshin no Jutsu: Jedna z technik, którą wymyślił klan Aburame, i może być stosowana tylko przez jego członków, bo jako jedyni potrafią kontrolować robaki. Rozkazywali oni swoim zwierzątkom, żeby ukształtowały się do postaci ich ciała, a użytkownik przy pomocy Chakry nadawał im swój wygląd. Klon ten może atakować przeciwnika, lecz gdy tylko zostanie trafiony rozpada się na mnóstwo robaków. Wymagania: Minimalny exp: 8000 Minimalne Ninjutsu: 25 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 15 Koszt Chakry: 20 Efekt: Robisz robaczego klona Ranga: C
Mushi Kabe no Jutsu: Bardzo dobre Jutsu, którego używali Aburame. Użytkownik wystrzeliwał wszystkie robaki z ciała i kazał im uformować się w okrągła barierę. Robaki tworzyły ją i na dodatek cały czas kręciły się wokół co sprawiało, że każdy kto dotknął osłony był automatycznie przez nie atakowany. Bardzo przydatne jako obrona przeciwko bardzo wielu słabych atakom. Wymagania: Minimalny exp: 10000 Minimalne Ninjutsu: 35 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 20 Koszt Chakry: 80 Efekt: Całkowita osłona przed atakami nie przekraczającymi 50 dmg Ranga: B
|