Klan Kaguya Klan Kaguya był chyba jednym z najbardziej barbarzyńskich klanów. Ich jedynym zajęciem, rozrywką i sposobem na życie są wojny. Cały czas z kimś walczyli, nie mogli usiedzieć w spokoju. W końcu wyzwali na wojnę Wioskę Mgły, od których dostali sromotny łomot. Klan ma zaawansowaną linię krwi ściśle związaną z kośćmi. Każdy z członków jest zdolny do przetwarzania swojego układu szkieletowego bez ograniczeń. W dodatku wytwarzane kości wzbogacone są w duże ilości wapnia, dzięki czemu stają się twarde jak stal.
Siła +2 Inteligencja -1
Teshi Sendan: Technika, która z potężną siłą wystrzeliwuje ostatnie kości palców w kierunku przeciwnika. Jedna salwa - 10 pocisków potrafi poszatkować wroga jak karabin maszynowy. Wymagania: Minimalny exp: 5000 Minimalne Ninjutsu: 0 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 10 Koszt w PN: 5 Koszt Chakry: 10 Efekt: Wystrzeliwujesz kości ze swych palców Ranga: D
Hokkotsu no Yaiba: Technika, która zmienia kości ramienia Kaguya w miecz. Wyciąga go przez ramie i w ciągu kolejnych kilku sekund odbudowuje całą rękę. Miecz jest niewyobrażalnie ostry i twardy Wymagania: Minimalny exp: 5000 Minimalne Ninjutsu: 0 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 15 Koszt w PN: 10 Koszt Chakry: 20 Efekt: Wyjmujesz kość ze swego ramienia Ranga: D
Yamagi no Mai (taniec wierzby): Pierwszy taniec polegający na wyciągnięciu przez środek dłoni trzydziestocentymetrowych kolców, którymi walczy się jak sztyletami. Wymagania: Minimalny exp: 6000 Minimalne Ninjutsu: 0 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 20 Koszt w PN: 15 Koszt Chakry: 30 Efekt: z twoich dłoni wyłaniają sie ostrza Ranga: D
Tsubaki no Mai (taniec kamelii): Drugi taniec, w którym stosuje się Hokkotsu no Yaiba. Kiedy ktoś używa tej techniki, jest znacznie szybszy i ma o wiele większy zasięg cięcia. Wymagania: Minimalny exp: 8900 Minimalne Ninjutsu: 0 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 35 Koszt w PN: 15 Koszt Chakry: 40 Efekt: Zwiększa się twoja szybkość i zasięg ataku Ranga: C
Karamatsu no Mai (taniec modrzewia): Trzeci taniec, który polega na zmorzonej obronie przed atakami Taijutsu. Z ciała użytkownika wystrzeliwują żebra i kości, które dotkliwie ranią przeciwnika. Ma się nad nimi pełną kontrole - można je na zawołanie schować, zaś rany powstałe w skutek rozcięcia błyskawicznie się goją. Wymagania: Minimalny exp: 10000 Minimalne Ninjutsu: 0 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 50 Koszt w PN: 20 Koszt Chakry: 50 Efekt: Absolutna obrona przed TaiJutsu Ranga: C
Hana: Cała ręka przemienia się w półtorametrowy kolec-wiertło, który jest zdolny do przebicia prawie każdej osłony Wymagania: Minimalny exp: 12000 Minimalne Ninjutsu: 0 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 60 Koszt w PN: 40 Koszt Chakry: 25 Efekt: Całe twoje ramie staje się kościanym wiertłem Ranga: B
Tessenka no Mai (taniec powojnika): Czwarty taniec, dostępny dopiero po uaktywnieniu drugiego poziomu pieczęci ziemi. Kimimaro łamie sobie kark i wyjmuje kręgosłup, zaś w trakcie wyjmowania błyskawicznie odbudowuje sobie stary, w skutek czego powstaje twardy, ostry i bardzo giętki bicz. Wymagania: Minimalny exp: 15000 Minimalne Ninjutsu: 0 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 70 Koszt w PN: 25 Koszt Chakry: 60 Efekt: Z twojego kręgosłupa powstaje bicz Ranga: B
Sawarabi no Mai (taniec młodej paproci): Ostatni taniec, którego używa się w ostateczności. Polegał na wykorzystaniu całej swojej masy kostnej i uformowania z niej wielkiego pola kolców. Używane po to, by złapać przeciwnika gdziekolwiek on jest i uniemożliwić mu ucieczkę. Poza tym można pojawić się w każdym z tych kolców i zaatakować wroga. Wymagania: Minimalny exp: 20000 Minimalne Ninjutsu: 0 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 80 Koszt w PN: 30 Koszt Chakry: 70 Efekt: Stwarzasz ogromne pole z kości Ranga: A
|