Admin - 2007-12-12 20:30:43

Użytkownik może przewidywać ruchy przeciwnika, wnioskując to po wykonywanych pieczęciach. W TaiJutsu cechuje go szybkość i refleks. Trzeba zaznaczyć, że ta umiejętność sama w sobie jest bezużyteczna, trzeba ją użyć w kombinacji z innymi technikami by jej działanie było efektowne.

Poziom Pierwszy:
Aktywacja 10 chakry na turę.
Nie wymaga chakry. Możliwość przewidzenia 1 ruchu przeciwnika.
Nie wymaga chakry. Możliwość złapania przeciwnika w GenJutsu na 2 tury. Wymaga 1 turowego kontaktu wzrokowego

Poziom Drugi:
Aktywacja 50 chakry na turę.
Nie wymaga chakry. Możliwość rozróżnienia klonów wśród prawdziwego.
Wartość jutsu. Kopiowanie techniki które można użyć tylko w jednej walce.

Poziom Trzeci:
Aktywacja 200 chakry na turę.
500 chakry. Wysyłania przeciwnika do innego wymiaru w którym mamy nieograniczoną władzę.
750 chakry. Wypuszczenie czarnych płomieni które mogą nam uczynić drogę ucieczki oraz zablokować drogę dla przeciwnika.

www.kongdoms.pun.pl www.leisuretime.pun.pl www.shippuuden-pbf.pun.pl www.bakugan-adventures.pun.pl www.procity.pun.pl