Fuuton: Techniki opierające się na manipulacji wiatrem i powietrzem. Dzięki niemu można tworzyć zarówno ściany powietrza jak i zabójcze tnące fale tegoż żywiołu. Techniki ten można używać rzecz jasna wszędzie gdzie znajduje się powietrze.
Doku Kiri: Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga. Wymagania: Minimalny exp: 5000 Minimalne Ninjutsu: 20 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 5 Koszt Chakry: 20 Obrażenia: 10/tura przez 4 tury Ranga: D
Fuusaji: Tworzy silny podmuch wiatru który niosąc piasek lub kurz oślepia. Wymagania: Minimalny exp: 5000 Minimalne Ninjutsu: 20 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 5 Koszt Chakry: 20 Efekt: Oślepienie na 2 rundy Ranga: D
Kamaitachi: Ninja wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika. Wymagania: Minimalny exp: 6000 Minimalne Ninjutsu: 24 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 10 Koszt Chakry: 30 Obrażenia: 3k5 Ranga: D
Daikamitachi o Jutsu: Technika ta wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy. Wymagania: Minimalny exp: 6900 Minimalne Ninjutsu: 26 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 15 Koszt Chakry: 50 Obrażenia: 3k10 Ranga: C
Mugen Sajin Daitoppa: Polega na wydmuchnięciu z puc powietrza wymieszanego z chakrą tworząc silny podmuch, porywając przy tym z podłoża kurz lub piasek. Wymagania: Minimalny exp: 12000 Minimalne Ninjutsu: 32 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 20 Koszt Chakry: 70 Obrażenia: 7k8, oślepienie na 2 rundy. Ranga: B
Daitoppa: Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone. Minimalny exp: 17000 Minimalne Ninjutsu: 38 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 10 Koszt w PN: 30 Koszt Chakry: 100 Obrażenia: 8k10 Ranga: A
|