Suiton: Techniki te opierają się na manipulacji wodą, tworząc z niej zarówno broń jak i obronę. Dzięki tego typu technikom można stworzyć tarcze z wody jak i potężne i niszczycielskie fale zdolne zmieść przeciwnika. Jednak techniki te wymagają źródła wody. Jeżeli nie stwierdzono inaczej każda z technik musi być traktowana jakby miała w wymaganiach Specjalne: Wymaga dostępu o wody.
Kiri Gakure no Jutsu:Wytwarza się ogromna ilość mgły w której się ukrywasz Wymagania: Minimalny exp: 4000 Minimalne Ninjutsu: 15 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 5 Koszt Chakry: 25 Ranga: D
Suikoudan no Jutsu: Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego. Wymagania: Minimalny exp: 5000 Minimalne Ninjutsu: 20 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 5 Koszt Chakry: 30 Obrażenia: 2k6 Ranga: D
Suijinheki no Jutsu: Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon). Wymagania: Minimalny exp: 6000 Minimalne Ninjutsu: 25 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 8 Koszt Chakry: 50 Ranga: C
Suiryuudan no Jutsu: Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda. Wymagania: Minimalny exp: 6900 Minimalne Ninjutsu: 28 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 10 Koszt Chakry: 60 Obrażenia: 7k6 Ranga: C
Mizu Bunshin no Jutsu: Tworzy jednego albo i więcej klonów, które są zrobione z wody. Technika jest bardziej podobna do Kage Bunshin no Jutsu. Każdy klon jest zdolny walczyć, i może atakować z siłą 1/10 prawdziwego użytkownika. Na dodatek klon może być kontrolowany przez użytkownika w pewnym promieniu od niego. Wymagania: Minimalny exp: 8000 Minimalne Ninjutsu: 30 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 15 Koszt Chakry: 40 (za klona) Ranga: C
Suirou no Jutsu: Technika umożliwiająca zamknięcie osoby w wodnym więzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, żeby technika była cały czas skuteczna, jest trzymanie jednej ręki w tej kuli wodnej. Jeżeli jakaś sytuacja spowoduje wyciągnięcie ręki, to technika od razu się rozprasza i uwięziona w niej osoba jest woln Minimalny exp: 10000 Minimalne Ninjutsu: 30 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 18 Koszt Chakry: 70 Ranga: B
Daibakufu no Jutsu: Jutsu tworzące wielkie, wodne tornado, skierowane w przeciwnika. Technika może być wykorzystana, kiedy w pobliżu jest woda, a na dodatek jest niszczycielsko potężna. Takie tornado jest zdolne zniszczyć wszystko co spotka na swojej drodze. Można w nim ukryć takie bronie jak: Shuriken lub Kunai. Minimalny exp: 12000 Minimalne Ninjutsu: 35 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 20 Koszt Chakry: 80 Obrażenia: 6k8 Ranga: B
Bakusui Shouha no Justu: Wypluwając niewyobrażalne ilości wody tworzy potężną falę, zalewającą wszystko dookoła. Technika ta jest niezwykle niebezpieczna, z racji jej ogromnej siły uderzenia. W późniejszym czasie wodą można dowolnie manipulować, tworząc kolejne fale, burząc je i podnosząc na różne wysokości. Jedynym mankamentem techniki jest fakt, iż wymaga ona wkładu bardzo dużych ilości chakry. Nie każdy shinobi może sobie na to pozwolić. Minimalny exp: 15000 Minimalne Ninjutsu: 38 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 25 Koszt Chakry: 150 Obrażenia: 5k8 Ranga: B
Suisouha no Jutsu: Te jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze. Minimalny exp: 17000 Minimalne Ninjutsu: 42 Minimalne Genjutsu: 0 Minimalne Taijutsu: 0 Koszt w PN: 30 Koszt Chakry: 100 Obrażenia: 6k10 Ranga: A
|