Administrator
Noże kunai są najbardziej popularną bronią w świecie shinobi. Możemy nimi walczyć wręcz jak sztyletem i rzucać w przeciwników. Dzięki specjalnemu uchwytowi możemy owinąć wokół kunai'a wybuchającą notkę, wybuchowe dzwoneczki, bomy dymne. Można też użyć na kunai trucizny.
Cena jednostronnego kunai: 8 Ryo (dodatkowy dmg+1.5) Wymagania Siła 2 Zręczność 3
Cena dwustronnego kunai: 16 Ryo (dodatkowy dmg+2) Wymagania Siła 2 Zręczność 5
Shuriken - przez niektórych nazywane gwiazdkami ninja, dzielą się na trzy rodzaje: mały shuriken, duży shuriken, Fuuma shuriken. Małe są poręczne, lekkie i łatwe w użyciu, jednak nie zadają większych obrażeń. Duże natomiast są ciężkie, trudno nimi rzucić, ale takie mogą już poważnie uszkodzić. Trzeci rodzaj - Fuuma shuriken, to składane duże shurikeny o zakrzywionych ostrzach. Są dużo lżejsze i poręczniejsze od dużych shurikenów, a także zadają większe obrażenia.
Cena małego shurikena: 4 Ryo (dodatkowy dmg+0.5) Wymagania Siła 1 Zręczność 2
Cena dużego shurikena: 15 Ryo (dodatkowy dmg+3.5) (Z-1) Wymagania Siła 5 Zręczność 5
Cena Fuuma shurikena: 35 Ryo (dodatkowy dmg+5) (Z-1) Wymagania Siła 6 Zręczność 6
Senbon - długa, metalowa iglica. Używane głownie przez bardziej doświadczonych medycznych ninja, którzy znają położenie punktów witalnych, celny rzut w taki punkt może przesądzić o losie walki. Czasami senbonów używają też Geninowie.
Cena senbona: 3 Ryo (dodatkowy dmg +1)(Crt+10%) Wymagania Siła 1 Zręcznosc 3
Makibishi - małe, metalowe kolce, z czterech stron zakończone ostrzem. Gdy rzuci się takie na ziemie, jeden, największy kolec zawsze będzie wystawał. Gdy nadepnie się na taki kolec butem, wbije się on w podeszwę, pozostawiając bolesną ranę. Uniemożliwi dalsze szybkie przemieszczanie, dopóki nie wyjmiiemy go z nogi. Makibishi służą do zwalniania pościgów, zastawiania pułapek itp.
Cena makibishi: 15 Ryo (opakowanie 20 szt.) (dodatkowy dmg+2) Wymagania Siła 0 Zręczność 1
Łuk - broń równie popularna jak shurikeny albo miecze. Doskonale sprawdza się w walce dystansowej. Łuki róznią się od siebie wykonaniem, wielkością i zasięgiem na które wpływa naciągnięcie cięciwy.
Cena łuku o zasięgu 50m: 50 Ryo (dodatkowy dmg+6) (Z-1) Wymagania Siła 6 Zręczność 7
Cena łuku o zasięgu 100m: 100 Ryo (dodatkowy dmg+7.5) (Z-2) Wymagania Siła 8 Zręczność 9
Cena kołczanu strzał: 20 Ryo (mieści 30 strzał)
Kusza - ulepszona wersja łuku, można nią znacznie łatwiej i szybciej wystrzeliwać strzały. Ma zasięg większy niż łuk - 150m. (dodatkowy dmg+10) (Z-3) (S-1) Wymagania Siła 10 Zręczność 8
Cena kuszy: 150 Ryo
Parasolka - lekka, bambusowa parasolka. Oprócz jej właściwego zastosowania, czyli ochrony przed deszczem, służy do obrony przed bronią miotanią, jak i do ataku, gdyż można ukryć w niej broń. Na parasolki często można się natknąć we Wiosce Ukrytego Deszczu. (dodatkowy dmg+5.5) (def+10) (Z-2) (P-2) Wymagania Siła 6 Zręczność 10
Cena parasolki: 25 Ryo
Łańcuch - broń używana przez z shinobi z Wioski Ukrytej Mgły. Walka tą bronią polega na oploceniu nią przeciwnika, a następnie uduszeniu/rozszarpaniu go.
Cena łańcucha: 40 Ryo (dodatkowy dmg+12.5) (Z-4) (S-2) Wymagania Siła 8 Zręcznośc 12
Bat - stosowany do tresury zwierząt, może być też wykorzystywany jako broń. Ma zasięg około 3-5m. Nie sprawdza się dobrze w bliskiej walce.
Cena bata: 35 Ryo (dodatkowy dmg+7.5) Wymagania Siła 6 Zręcznośc 10
Kij - broń rzadko używania przez ninja, ze wględu na jego wielkość. Kij może być drewniany lub metalowy, albo składany.
Cena kija drewnianego: 20 Ryo (dodatkowy dmg+3.5) (def-15) Wymagania Siła 5 Zręczność 8
Cena kija metalowego: 30 Ryo (dodatkowy dmg+6) (def-18) Wymagania Siła 7 Zręczność 9
Cena kija składanego: 40 Ryo (dodatkowy dmg+2.5) Wymagania Siła 4 Zręczność 6
Włócznia - długi, mocny kij zakończony na końcu ostrzem. Wykorzystywany głownie do rzucania w przeciwnikówz rozpędu, chociaż niektórzy wykorzystują go w walce bezpośredniej. Występują włocznie dwuręczne oraz jednorczęczne. Dwuręczne są
masywniejsze niż jednoręczne, trudniej się nimi posługiwać.
Cena włóczni jednorecznej: 80 Ryo (dodatkowy dmg+10) (def-5) (Z-2) Wymagania Siła7 Zręczność12
Cena włoczni dwuręcznej: 100 Ryo (dodatkowy dmg+15) (def-10) (Z-3) Wymagania Siła 10 Zręczność 14
Sierp - dosyć długi sierp zakończony z dwóch stron zakrzywionym ostrzem.
Cena sierpu: 50 Ryo (dodatkowy dmg+7.5) Wymagania Siła 7 Zręczość 9
Sekator - duża, ostra broń, działająca na zasadzie nożyczek.
Cena sekatora: 60 Ryo ) (dodatkowy dmg+17.5) (Z-4) Wymagania Siła 14 Zręczność 10
Siekiera - przeważnie wykorzystywana do siekania drewna, chociaż niektórzy shinobi wykorzystują ją jako broń.
Cena siekiery: 25 Ryo (dodatkowy dmg+5) Wymagania Siła 6 Zręczność 4
Maczuga - duża, wykonana z metalu broń o podłużnym kształcie, zakończona kulą z kolcami.
Cena maczugi: 50 Ryo (dodatkowy dmg+7.5) (Z-2) (S-2) Wymagania Siła 10 Zręczność 6
Nunchaku - dwie drewniane pałki splecione łańcuchem. Mało popularana broń, gdyż trudno się nią posługiwać.
Cena nunchaku: 40 Ryo (dodatkowy dmg+6.5) (Z-3) Wymagania Siła 6 Zręczność 11
Kastet - kastety to metalowe napięstniki, wykorzystywane przez shinobi specjalizujących się w Taijutsu. Są dwa rodzaje kastetów - zwykłe i z ostrzem . U tego drugiego, za pomocą chakry można wydłużyć ostrze.
Cena kastetu bez ostrza: 23 Ryo (dodatkowy dmg+3.5) Wymagania Siła 4 Zręczność 7
Cena kastetu z ostrzem: 32 Ryo (dodatkowy dmg+7) (Z-1) Wymagania Siła 4 Zręczność 11
Katana - w świecie shinobi występuje wiele mieczy; Najpopularniejszym z nich jest katana.
Cena katany: 150 Ryo (dodatkowy dmg+10) (Z-1) (S-1) Wymagania Siła 7 Zręczność 10
Wakizashi - krótka katana. Zazwyczaj noszona przy pasie razem z kataną, służy jako poręczny sztylet.
Cena wakizashi: 50 Ryo (dodatkowy dmg+5) Wymagania Siła 5 Zręczność 8
Daikatana - mniej popularny od katany, dwuręczny miecz o bardzo długim ostrzu i równie długiej klindze, jego długość może sięgać nawet 2,5 m.
Cena daikatany: 170 Ryo (dodatkowy dmg+22.5) (Z-5) (S-4) Wymagania Siła 15 Zręczność 12
Tasak - duży, cięzki miecz, kształtem przypominający Tasak kuchenny.
Wymagania: siła powyżej 15
Cena tasaka: 70 Ryo (dodatkowy dmg+10) (Z-4) Wymagania Siła 8 Zręcznośc 6
Zambato - wielki miecz wymagający od posługującego się nim ogromnej siły. Obrażenia zadawane takim mieczem są dużo większe niż kataną.
Wymagania: siła powyżej 20
Cena zambato: 300 Ryo (dodatkowy dmg+27.5) (crt+10%) (Z-7 S-5) Wymagania Siła 24 Zręczność 17
Samehada - miecz zrobiony ze skóry rekina, niegdyś taką bronią posułgiwał się Nukenin z Wioski Mgły - Hoshigaki Kisame. Na wzór jego broni powstało kilka replik, które można zdobyć w wiosce Ukrytej Mgły. Cieżkość i długosć tej broni jest porównywalna do Zambato. Ostrze miecza owinięte jest bandażem, rękojeść zakończona jest małą trupią czaszką. Sposób walki Samehadą jest specywiczny, atakuje się nim jak zwykłym mieczem, albo "goli" się przeciwnika za pomocą skóry rekina.
(dodatkowy dmg+37.5) (crt14%) (S-12) (Z-15) Wymagania Siła 33 Zręczność 25
Cena samehady: 700 Ryo
Scimitar - krótki miecz o zakrzywionym ostrzu, lekka i poręczna broń.
Cena scimitara: 80 Ryo (dodatkowy dmg+7.5) Wymagania Siła 5 Zręczność 7
Katar- specyficzny sztylet arabski. Uchwyty pośrodku łapie się ręką, opierając broń na przedramieniu. Broń jest mała także można ją schować np. w rękawie.
Cena katara: 80 Ryo (dodatkowy dmg+5) (crt+6%) Wymagania Siła 5 Zręczność 9
Sztylet - mały sztylet, używany przez szybkich zabójców.
Cena sztyletu: 20 Ryo (dodatkowy dmg+4) (crt+4%) Wymagania Siła 4 Zręczność 8
Sai - małe harpuny, służą jako broń treningowa. Wykonane ze stali chromoniklowanej, bardzo wytrzymałe. Można stosować je posługująć się Ninjutsu: Raiton.
Cena sai: 20 Ryo (sztuka) (dodatkowy Dmg+9) Wymagania Siła 6 Zręczność 9
Haridoku - urządzenie służące do ataku senbonami, umiejscowione na przedramieniu. Ciągnąc za linki, można wystrzelić nim do 5 iglic (także zatrutych) naraz. Haridoku umożliwia atak z zaskoczenia, ponieważ można ukryć je w rękawie.
Cena haridoku: 45 Ryo (dodatkowy dmg+3.5) Wymagania Siła 3 Zręczność 7
Wachlarz - używany przez shinobi z Wioski Ukrytego Piasku. Niezbędny do wykonania wielu jutsu żywiołu Fuuton. Na podstawowym wachlarzu, są trzy gwiazdy, im więcej gwiazd jest odsłoniętych, tym większa siła wachlarza. Istnieje także wachlarz pięciogwiazdowy, jego moc jest znacznie większa, ale bardzo trudno jest się nim poslugiwać.
Cena wachlarza trzygwiazdowego: 80 Ryo (używany do technik) (dodatkowy dmg+2.5) (Z-4) Wymagania Siła 8 Zręczność 12
Cena wachlarza pięciogwiazdowego: 120 Ryo (używany do technik) (dodatkowy dmg+3.5) (Z-6) Wymagania Siła10 Zręczność 15
Flet - instrument czasami wykorzystwywany przez osoby specjalizujące się w Genjutsu. Wykorzystują hipnotyzującą muzykę do swoich technik. Broń ma największe zastosowanie w Wiosce Ukrytego Dźwięku.
Cena fletu: 20 Ryo (używany do technik) (dodatkowy dmg+1) Wymagania Siła 1 Zręczność 4
Offline