Naruto RPG

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-03-18 16:36:12

Admin

Administrator

Zarejestrowany: 2007-12-12
Posty: 482
Kakkei Genkai: Admin
Styl Walki: Wran&Ban
Wioska: -----------

NinJutsu

Ninjutsu: Są to techniki wykorzystujące chakrę w aby dokonać pewnych zmian w otoczeniu czy samym shniobi. Do wykorzystania tych technik potrzebna jest odpowiednie doświadczenie i umiejętności.

Bunshin Jutsu: Techniki podziału.

http://www.senpuu.net/fotki/tech/kbun.gif
Kage Bunshin no Jutsu: Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 10
Koszt Chakry: 10/klon
Efekt: Podział cienia.
Ranga: C

http://www.senpuu.net/fotki/postacie/tajuu.jpg
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu: Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem, ale należy ja wykonywać z maksymalną ostrożnością, gdyż doprowadza używającego do stanu skrajnego wykończenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
Wymagania:
Minimalny exp: 12000
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 25
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 28
Koszt Chakry: 150
Efekt: Podział cienia. Masowy...
Ranga: B

http://www.senpuu.net/fotki/tech/bakuretsu.gif
Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu: Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna
Wymagania:
Minimalny exp: 12000
Minimalne Ninjutsu: 30
Minimalne Genjutsu: 25
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 28
Koszt Chakry: 30/klon
Efekt: Tworzenie wybuchowych bunshinów. Każdy zadaje 3k8 obrażeń.
Ranga: B


Techniki przemieszczenia:

http://www.senpuu.net/fotki/tech/shunshin.gif
Shunshin no Jutsu: Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
Wymagania:
Minimalny exp: 4300
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt w PN: 5
Koszt Chakry: 10/skok
Efekt: Przemieszczenie.
Ranga: D

http://www.senpuu.net/fotki/tech/kaw.gif
Kawarimi no Jutsu: Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 15
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 5
Koszt Chakry: 30
Efekt: Zamiana a w efekcie zmylenie wroga.
Ranga: D

Style Walki:

http://shinsei.naruto.xgame.pl/obrazki/Gouwan/GouwanIMG1.png
Gouwan: Styl walki wykorzystywany przez medyków. Polega on na zadawaniu pojedynczych, silnych ciosów, na których medyk koncentruje chakre. Wraz z uderzeniem chakra jest natychmiast wyzwalana, co potęguje siłę ciosu. Gouwan wymaga sporej siły fizycznej, kontroli chakry i kondycji od medyka, który się nim posługuje.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Taijutsu: 10
Minimalne Ninjutsu: 15
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 10
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: +2k1
Efekt: Twoje ataki robią duże szkody na terenie wokoło ciebie
Ranga: C

Medyczne Techniki:

http://www.senpuu.net/fotki/tech/chiyute.jpg
Chiyute no Jutsu: Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika może nie pomóc
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Ninjutsu: 22
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 5
Koszt Chakry: 30
Efekt: Leczy 3k8 obrażeń.
Ranga: D

http://www.senpuu.net/fotki/tech/chakra_en.jpg
Chakra no Mesu: Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Ninjutsu: 26
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt w PN: 7
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: +2k6 na cios.
Ranga: D

Kuchiyose Jutsu, Techniki przywołania.

http://www.senpuu.net/fotki/tech/kuchiyose.jpg
Kuchiyose no Jutsu: Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Ninjutsu: 29
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 15
Koszt Chakry: 20-mały 30-średni 50- duży 80 -wielki 120- kolosalny
Efekt: Przyzwanie
Ranga: C
Specjalne: Należy zawiązać pakt z klanem danych zwierząt.

Fuuin Jutsu Techniki pieczętowania:

http://www.senpuu.net/fotki/tech/shishi%20enjin%20ninpou.jpg
Shishi Enjin: Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Ninjutsu: 29
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 15
Koszt Chakry: 40
Efekt: Więzinie o HP 350
Ranga: C
Specjalne: Wymaga 4 osób.

Techniki inne: Czyli wszystkie spoza powyższych kategorii.

http://www.senpuu.net/fotki/tech/fukumi.gif
Fukumi Hari: Technika tworząca igły którymi shinoi "pluje" z ust.
Wymagania:
Minimalny exp: 3500
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 5
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: 3k4
Ranga: E

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Karuto%20no%20Tayori%20.jpg
Karuto no Tayori: Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotyczą najczęściej wieku, rangi oraz słabych punktów wroga.
Minimalny exp: 5000
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 10
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 5
Koszt Chakry: 10/20/30/40/50
Efekt: Zalezie od poświęconej chakry: Ranga/ Ranga i Najczęściej stosowane techniki/ Ranga, najczęściej stosowane techniki i ew. Kekkei Genkai/ Ranga, najczęściej stosowane techniki, kekkei genkai i techniki rzadziej stosowane a także styl walki./ Wszystko co powyżej oraz słabe strony przeciwnika.
Ranga: D

http://www.senpuu.net/fotki/tech/hari.jpg
Hari Jizou: Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Ninjutsu: 26
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt w PN: 10
Koszt Chakry: 40
Efekt: Panczerz z włosów. (Każdy kontakt to 4k5 obrażeń)
Ranga: C

http://www.senpuu.net/fotki/tech/rasengan.jpg
Rasengan: Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir chakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy.
Minimalny exp: 17000
Minimalne Ninjutsu: 35
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 15
Koszt w PN: 30
Koszt Chakry: 80
Obrażenia: 9k10
Ranga: A

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.100tzn.pun.pl www.plminecraft.pun.pl www.pokemon-alien.pun.pl www.minecraftownia.pun.pl www.yaoi-no-ai.pun.pl