Naruto RPG


#1 2008-03-18 22:07:03

Admin

Administrator

Zarejestrowany: 2007-12-12
Posty: 482
Kakkei Genkai: Admin
Styl Walki: Wran&Ban
Wioska: -----------

TaiJutsu

Taijutsu: Taijutsu to najprościej mówiąc sztuki walki bez użycia broni, praktykowane przez ninja. Zalicza się do nich w większości zwykłe ciosy i kopnięcia nie wymagające kumulowania chakry i pieczęci dłońmi. Taijutsu to jednak sztuka, którą rozwija się najwolniej i wymaga od ninja wkładu ciężkiej pracy i dużego poświęcenia.





Style walki:

http://shinsei.naruto.xgame.pl/obrazki/TaiJutsu/Gouken1.png
Gouken: Zwany stylem Twardej Pięści jest najpopularniejszym, a przy tym najprostszym stylem walki TaiJutsu, którego używają Shinobi na całym świecie. Pomimo swojej prostoty, która jest częstym powodem praktykowania tego stylu, jest on wszechstronny i można za jego pomocą walczyć z najróżniejszymi przeciwnikami. Walka Goukenem opiera się na jak najszybszym atakowaniu przeciwnika głównie za pomocą nóg, jednak ciosy rękoma także tutaj występują. Gouken posiada bardzo wiele technik, którymi można pokonać przeciwników na gigantyczną liczbę sposobów z ich wykorzystaniem.
Wymagania:
Minimalny exp: 6000
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 10
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: +1k1 do ataków nogami
Efekt: Podczas tury masz 1 dodatkowy "człon" na atak TaiJutsu
Ranga: D

Techniki Gouken:


http://www.senpuu.net/fotki/tech/reppuu.jpg
Konoha Repuu: Jest to bardzo prosta, a jakże efektywna technika, wykorzystywana gdy przeciwnik chce nagle zmniejszyć dystans. Co więcej do wykonania tej techniki nie potrzebna jest Chakra czy zawiązywanie pieczęci. Każdy ninja może ją z łatwością opanować. Jedyne co potrzeba to użycie własnych nóg. Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch. Sama nazwa tej techniki pochodzi od efektu jej stosowania. Ninja, który ją wykonuje tworzy wiatr. Reppuu oznacza "gwałtowny wiatr".
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 5
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: 1k6, przewrócenie
Ranga: D

http://www.senpuu.net/fotki/tech/konoha%20senpuu.jpg
Konoha Senpuu: Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 5
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: 3k5
Ranga: D

http://www.senpuu.net/fotki/tech/konoha%20gouriki%20senpuu.jpg
Konoa Gouriki Senpuu: Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Taijutsu: 25
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 10
Koszt Chakry: 15
Obrażenia: 4k5
Ranga: C

http://www.senpuu.net/fotki/tech/Konoha_Shofuu.jpg
Konoha Shoufuu: Atak mający na celu wybicie przeciwnika powietrze lub wytracenie mu broni z ręki. Ninja zbliża się do przeciwnika i wykonuje szybkie kopnięcie w górę.
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 10
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: 1k5, wybicie broi lub w powietrze
Ranga: D

http://img211.imageshack.us/img211/1140/obmm3.jpg
Kage Buyou: Technika do użycia tylko przeciw lecącym/ spadającym celom. Shinobi pojawia się dokładnie za plecami celu co daje mu dobrą pozycje wyjściową do różnorakich technik.
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 5
Koszt Chakry: 10
Efekt: Pojawienie się za plecami przeciwnika, będącego w powietrzu.
Ranga: D





http://shinsei.naruto.xgame.pl/obrazki/TaiJutsu/Jouzuken1.png
Jouzuken: Jest drugim najpopularniejszym stylem walki, używanym przez Shinobi. O ile jednak najpopularniejszy Gouken opierał się głównie na wykorzystaniu w ciosach szybkości osoby, aby wykonywać ruchy i ciosy, o tyle Jouzuken korzysta ze zręczności walczącego. Styl może nie jest tak rozwinięty jak Twarda Pięść, ale na pewno jest równie wszechstronny i zadowalający, oraz może konkurować z Goukenem. Ciosy tego stylu są zaskakujące, łączą w sobie wiele elementów, które zapewniają im skuteczność. Ciosy tego stylu wykonuje się poprzez korzystaniu z siły uzyskanej dzięki rotacji ciała i małych zamachów.
Wymagania:
Minimalny exp: 6000
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 10
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: +0k1
Efekt: Masz +10% szans na unik i trafienie, potrafisz chodzić na rękach i wysoko skakać.
Ranga: D

Techniki Jouzuken:

http://cozaq.republika.pl/tarenken.jpg
Taren Ken: Prosta technika Tai polegająca na szybkich atakach pięściami tak ze przeciwnikowi wydaje się iż ciosów jest więcej niż w rzeczywistości
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 5
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: 3k4
Ranga: D

http://img165.imageshack.us/img165/2787/jouzuken6cp4.png
Nekoshige Iku: Polega na wyprowadzeniu długiego, zamaszystego kopnięcia na dowolnym pułapie, wykorzystującego rotację ciała, zwiększającą siłę i skuteczność ciosu. Dodatkowo technika ta odpycha na mały dystans przeciwnika.
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 5
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: 3k5
Ranga: D

http://img233.imageshack.us/img233/4117/jouzuken10ai5.png
Nekotosu Aku: Technika polegająca na rzuceniu przeciwnikiem. W tym celu wykonujący wyskakuje w powietrze, przekręcając się w pionie o 180 stopni, chwyta wroga za ramiona, a następnie wracając do normalnej pozy i lądując, wyrzuca go daleko przed siebie.
Wymagania:
Minimalny exp: 6000
Minimalne Taijutsu: 15
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 5
Koszt Chakry: 5
Obrażenia: 1k3 (upadek)
Ranga: D

http://www.senpuu.net/fotki/tech/shishi.gif
Shishi Rendan: Technika wymyślona dawno temu przez pewnego Uchiha. Polega ona na tym, że w spadającego przeciwnika wymierzamy kolejno: kopnięcie nadające mu pędu, następnie dwa silne ciosy w brzuch jeden pięścią, jeden łokciem i na koniec tuż przy ziemi silne kopnięcie z obrotu.
Wymagania:
Minimalny exp: 7000
Minimalne Taijutsu: 25
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 10
Koszt Chakry: 10
Obrażenia: 5k5
Ranga: C
Specjalne: Mile wdziane było by podanie źródła z którego ew. postać nauczyła się tego, typowo Uchihowego Taijutsu.

http://img372.imageshack.us/img372/4677/jouzuken12uc1.png
Nekotou Iku: Jedno z najbardziej zaskakujących uderzeń stylu Jouzuken. Polega na unieruchomieniu ciała przeciwnika poprzez zadanie szybkiego i precyzyjnego ciosu, mającego na celu zatrzymanie na chwilę pracy płuc. Po nim można wykonać inny cios bądź powtórzyć go.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Taijutsu: 30
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 15
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: 4k6
Efekt: Wróg nie może się ruszyć przez następną turę
Ranga: B




http://shinsei.naruto.xgame.pl/obrazki/Suiken/SuikenIMG2.png
Suiken Kempou: Suiken jest najrzadziej używanym i najbardziej enigmatycznym stylem TaiJutsu. Walka tym stylem nie jest właściwie świadoma - Shinobi walczy z wrogiem będąc pod wpływem alkoholu. Nauka walki w tym stylu trwa wiele lat i polega ona na tym, że po spożyciu dostatecznej porcji alkoholu, żeby przewracać się na prostej drodze, ale nie zbyt dużej, żeby robić coś nieświadomie, Ninja ćwiczy walkę, z treningu na trening zwiększając dawkę trunku, którym najczęściej jest Sake. Pijani Wojownicy, bo tak mówi się na tych, którzy posługują się tym stylem, nie walczą konkretnymi ciosami, po prostu idą na żywioł i uderzają we wszystko, w co mogą. Wady kończą się na tym, że wykonujący robi to wszystko niemal nieświadomie i ma lekko nieświeży oddech, a zalety... cóż, ludzie walczący stylem Suiken są szybsi niż przeciętni, mają, o dziwo, celniejsze ciosy, trudniej ich trafić i są w walce nieprzewidywalni, dzięki czemu jeszcze niemal żaden wróg nie odkrył konkretnego sposobu jak wykończyć osobę władającą Suiken.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Taijutsu: 28
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 10
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: +1k2
Efekt: Ataki trudne do przewidzenia
Ranga: C
Specjalne: Odpowiedni alkohol.

Techniki Suiken Kempou






http://shinsei.naruto.xgame.pl/obrazki/TaiJutsu/Omoiken2.png
Omoiken: Omoiken jest stylem walki TaiJutsu, polegającym na brutalnej, olbrzymiej sile fizycznej. Ciosy tego stylu nie są może najcelniejsze ani najszybsze, ale wystarczy tylko kilka, aby powalić większość przeciwników. Ze względu na swoje założenia jest to mało popularny styl - niewielu Shinobi polega w większości na swojej sile fizycznej. Brakuje Ninja, którzy walczyliby tylko tym stylem, zazwyczaj służy on jako wsparcie dla technik dalekiego zasięgu. Ciosy są potężne, często oszałamiające oraz odpychające. Mimo, iż styl nie ma za dużo technik, każda z nich jest warta uwagi.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Taijutsu: 30
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 10
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: +1k2 do mocnych ciosów
Efekt: Po zadaniu ciosu wróg może być powalony 30% , oszołomiony 20% lub ogłuszony 10%
Ranga: C

Techniki Omoiken:

http://cozaq.republika.pl/tokken.jpg
Tokken: Podstawowa technika Tai polegająca na uderzeniu oponenta plecami.
Wymagania:
Minimalny exp: 4500
Minimalne Taijutsu: 20
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 5
Koszt Chakry: 0
Obrażenia: 2k4
Ranga: D






http://www.senpuu.net/fotki/tech/uzumakirendan.jpg
Uzumaki Naruto Rendan: Technika wymyślona niegdyś przez pewnego nadpobudliwego ninja, na podstawie Shishi Rendan. Technika ta wymaga znajomości Kage Bunshin no jutsu i polega na wykorzystaniu kilku kopii w celu wybicia przeciwnika w powietrze aby móc zadać mu silne kopnięci posyłające o na ziemie.
Wymagania:
Minimalny exp: 5000
Minimalne Taijutsu: 25
Minimalne Ninjutsu: 10
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 15
Koszt Chakry: 15 (sam cios Tai, Bunshiny liczy się oddzielnie)
Obrażenia: 5k6
Ranga: D
Specjalne: Znajomość Kage Bunshin no jutsu.





Bramy: W ciele każdego Shinobi znajduje się Osiem Bram będących ogranicznikami przepływu jego chakry. Po odpowiednio długim, trudnym i rzetelnym treningu Ninja może nauczyć się otwierać te bramy aby osiągnąć niesamowite efekty. Te Bramy (i wymagania aby móc je otworzyć) to:
- brama początku - likwiduje kontrole mózgu (28 Taijutsu Siła i Zręczność x 1.5)
- brama uzdrowienia - umożliwia wydobycie z ciała ogromnych pokładów energii, leczy (30 Taijutsu, Siła i Zręczność x 2 całkowite uleczenie)
- brama życia - pozwala rozpocząć zmasowany atak (32 Taijutsu Siła i Zręczność x 2,5 Charka x 1,5)
- brama obrażeń (34 Taijutsu, Siła i Zręczność x 3 Chakra x 2)
- brama ograniczenia (36 Taijutsu Siła i Zręczność x 3,5 Charka x 2)
- brama widoku (38 Taijutsu Siła i Zręczność x 4 Charka x 2,5)
- brama zaskoczenia (40 Taijutsu Siła i Zręczność x 4,5 Charka x 3)
- brama śmierci - uśmierca (44 Taijutsu Siła i Zręczność x 5 Charka x 4)
Po otwarciu którejkolwiek bramy postać jest Zmęczona na czas równy (Brama x ilość czasu kiedy pozostała otwarta) minut. (Np. gdy 5 brama jest otwarta przez 10 minut postać jest zmęczona przez 50 minut). Poza tym po otwarciu Czwartej bramy i wzwyż mogą nastąpić uszkodzenia organizmu wedle uznania MG.

Techniki związane z bramami:

http://www.senpuu.net/fotki/tech/ilot.gif
Omote Renge: Technika ta polega na oplątaniu lecącego przeciwnika bandażami, liną lub czymś innym i wraz z bardzo szybkimi obrotami uderzenie nim o ziemie głową w dół samemu uskakując na bezpieczną odległość.
Wymagania:
Minimalny exp: 12000
Minimalne Taijutsu: 34
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 20
Koszt Chakry: 65
Obrażenia: 7k10
Ranga: B
Specjalne: Otwarta Pierwsza brama.

http://img155.imageshack.us/img155/4713/rockhz1.jpg
Ura Renge: Kwiat Lotosu otwiera się dwa razy. Technika ta jest nieprawdopodobnie silnym Taijutsu, Kinjutsu Konohy. Polega na ataku ze wszystkich stron dzięki nadludzkiej szybkości pozyskanej dzięki Czwartej Bramie a następnie na potężnym ataku w którym wojownik kumuluje całą swą siłę posyłając wroga ku ziemi z ogromną prędkością.
Wymagania:
Minimalny exp: 17000
Minimalne Taijutsu: 40
Minimalne Ninjutsu: 0
Minimalne Genjutsu: 0
Koszt nauki w PN: 30
Koszt Chakry: 100
Obrażenia: 7k12
Ranga: A
Specjalne: Otwarta Czwarta Brama.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.antyk.pun.pl www.zreczni.pun.pl www.demonywojny.pun.pl www.you-tube.pun.pl www.studencipsw.pun.pl