Administrator
Katon: Techniki opierające się na jednym z bardziej destruktywnych żywiołów: ogniu. Nie występują tu żadne techniki defensywne za to multum technik ofensywnych. Techniki te nie potrzebują wcześniej utworzonego ognia do zastosowania, tworząc płomienie przy pomocy chakry. Uchiha specjalizują się w manipulacji tym żywiołem.
Shoukkakyu no Jutsu: Podstawowa technika Katon której zaletami są duża szybkość i spory zasięg. Przy pomocy jednej pieczęci shnobi koncentruje chakrę a następnie wypluwa ją w formie kuli ognia, dość małej ale celnej i o sporym zasięgu.
Wymagania:
Minimalny exp: 5000
Minimalne Ninjusu:25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 20
Kosz w PN: 5
Obrażenia: 3k6
Ranga: D
Goukakyuu no Jutsu: Silniejsza wersja powyższej techniki. Po złożeniu pieczęci ninja kumuluje chakrę w swoich płucach po czym wypluwa ją, nadając jej kształt kuli poprzez przepuszczenie jej pomiędzy palcami, kciukiem i wskazującym. Efektem jest potężna ognista ula będąca w stanie zniszczyć nieprzygotowany cel.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Ninjusu: 28
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 50
Kosz w PN: 10
Obrażenia: 7k6
Ranga: C
Housenka no Jutsu: Technika bardo przydatna w trudnych warunkach. Po wykonaniu pieczęci i skumulowaniu w płucach chakry ninja wypluwa cała serię niewielkich kul ognia w których lecą jakieś okazy borni od shurikenów po kunai.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Ninjusu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 15/ za kule
Kosz w PN: 10
Obrażenia: 2k6 kula
Ranga: C
Kasumi Enbu No Jutsu: Ogniowy atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Ninjusu: 25
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 10/ płomień
Kosz w PN: 10
Obrażenia: 1k6 /płomeiń
Ranga: C
Ryuuka no Jutsu: Technika wymagająca połączenia w jakiś sposób z przeciwnikiem. Po złożeniu pieczęci użytkownik wysyła w stronę przeciwnika, poprzez łącze silną falę płomieni. Użycie bez odpowiedniego połączenia daje dużo słabszy efekt.
Wymagania:
Minimalny exp: 12000
Minimalne Ninjusu: 35
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: 60
Kosz w PN: 20
Obrażenia: 6k8 przy połączeniu i 6k6 bez
Ranga: B
Karyuu Endan: Ogniowy atak. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja.
Wymagania:
Minimalny exp: 17000
Minimalne Ninjusu: 28
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt Chakry: zmienny
Kosz w PN: 20
Obrażenia: 1k8/ 10 chakry
Ranga: A
Offline