Administrator
Fuuton: Techniki opierające się na manipulacji wiatrem i powietrzem. Dzięki niemu można tworzyć zarówno ściany powietrza jak i zabójcze tnące fale tegoż żywiołu. Techniki ten można używać rzecz jasna wszędzie gdzie znajduje się powietrze.
Doku Kiri: Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.
Wymagania:
Minimalny exp: 5000
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 5
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: 10/tura przez 4 tury
Ranga: D
Fuusaji: Tworzy silny podmuch wiatru który niosąc piasek lub kurz oślepia.
Wymagania:
Minimalny exp: 5000
Minimalne Ninjutsu: 20
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 5
Koszt Chakry: 20
Efekt: Oślepienie na 2 rundy
Ranga: D
Kamaitachi: Ninja wypuszcza prawie, że huragan na swojego przeciwnika.
Wymagania:
Minimalny exp: 6000
Minimalne Ninjutsu: 24
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 10
Koszt Chakry: 30
Obrażenia: 3k5
Ranga: D
Daikamitachi o Jutsu: Technika ta wytwarza bardzo silny wiatr, który jest zdolny przecinać metal, a drzewa kroi na plasterki. Ten silny podmuch jest w stanie odbić atak dźwiękowy.
Wymagania:
Minimalny exp: 6900
Minimalne Ninjutsu: 26
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 15
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: 3k10
Ranga: C
Mugen Sajin Daitoppa: Polega na wydmuchnięciu z puc powietrza wymieszanego z chakrą tworząc silny podmuch, porywając przy tym z podłoża kurz lub piasek.
Wymagania:
Minimalny exp: 12000
Minimalne Ninjutsu: 32
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 0
Koszt w PN: 20
Koszt Chakry: 70
Obrażenia: 7k8, oślepienie na 2 rundy.
Ranga: B
Daitoppa: Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
Minimalny exp: 17000
Minimalne Ninjutsu: 38
Minimalne Genjutsu: 0
Minimalne Taijutsu: 10
Koszt w PN: 30
Koszt Chakry: 100
Obrażenia: 8k10
Ranga: A
Offline